Nei, du må ikke betale ekstra for opplæring i Proresult Kalkulasjon

Når man kjøper Proresult Kalkulasjon, får man inkludert gratis opplæring i programvaren.

En av våre konkurrenter hevder at du må betale 3000 kroner for opplæring før du kan komme i gang med Proresult Kalkulasjon. Det er ikke tilfelle, og er heller ingen ny ordning.

– Alle som kjøper Proresult Kalkulasjon får en gratis gjenomgang av programmet sammen med oss.
Det sier leder for Support og kundeopplevelse, Iselin Stafsnes.

– Gjennomgangen går på hvordan man bruker programmet. Hvordan man kalkulerer og setter opp kalkyler, pluss hvordan man setter opp innstillingene tilpasser det til bedriftens behov, sier hun.

Ingen etableringskostnad

Slike opplæringskurs, eller onboarding som mange kaller det, foregår på Teams med mindre kunden har mulighet til å besøke Proresult. Kursene varer omtrent en time, avhengig av hvor mange spørsmål kundene har.

Med andre ord er det ingen etableringskostnad med Proresult Kalkulasjon.

Dette er litt i motsetning til styringssystemet til Proresult, der kunden oftest har behov for et grundigere oppsett for å tilpasse systemet til bedriftens behov. Dette kommer av at nesten alle byggebedrifter og anleggsbedrifter har sin egen måte å drifte prosjektene sine på.

Skreddersydde tilleggskurs

Riktignok selger Proresult kurs i Proresult Kalkulasjon, som koster 3000 kroner. Disse kursene skreddersyr vi til kundens ønsker. De kan eksempelvis brukes til dypdykk i funksjonalitet og oppsett. Men det kan også brukes til å ta grunnkurset på nytt, dersom man ønsker en oppfrisking eller har ansatt nye personer som skal bruke Proresult Kalkulasjon.

Dersom man er interessert i dette, kan bruke vårt kontaktskjema

Kuttet chatbobler

PS: Hvorfor har ikke Proresult chat-boble lenger?

– Hovedårsaken er sikkerheten. I de fleste supportsaker må vi inn i kundens konto for å se på oppsett og opplysinger. Chatbobler krever ikke innlogging, og da har vi ingen mulighet til å verifisere at vi ikke gir uvedkommende tilgang til sensitive opplysninger. En annen grunn er at sakene ofte krever at vi sjekker litt og melder tilbake til kunden. Da kontakter vi kunden når svaret er klart, sier Stafsnes.

Vil du vite mer om Proresult Kalkulasjon?

Iselin Stafsnes, ny leder for Proresult Support og kundeopplevelse