Ledig stilling som teknisk kundekonsulent

Vi har ledig stilling som teknisk kundekonsulent i Førde eller Lillestrøm. Her kan du blande teknologi og kreativitet mens du hjelper kunder.

I denne stillingen vil du jobbe tett både med kundene i hele landet, og vår utviklingsavdeling i Førde eller vårt avdelingskontor i Lillestrøm.

Oppdatering 05.06.24: Stillingen er besatt. Les om andre ledige stillinger her.

Du vil jobbe sammen med de andre på support-laget, som alle er erfarne, blide og omgjengelige. Hovedkonktoret vårt i Førde er en del av den dynamiske teknologiklynga Peak Sunnfjord, som rommer ca 50 andre store og små bedrifter. Vårt avdelingskontor finner du i den nye høyblokka i Lillestrøm, like ved togstasjonen.

Begge steder får man flere kollegaer innen administrasjon, salg, marked og kommunikasjon, og ikke minst programmering og utvikling.

Alle 28 som jobber i Proresult brenner for å gi kundene våre den beste programvaren. (Ja, vi vet dette er slikt som alle putter inn i stillingsannonsene sine, men vi mener det faktisk).

 

Flere detaljer om stillingen får du her:

Arbeidsgiver: Proresult AS

Stillingstittel: Teknisk kundekonsulent

Frist: Søknadene vurderes fortløpende

Ansettelsesform: Fast

Arbeidssted: Førde eller Lillestrøm

 

Har du kjennskap til noen av disse teknologiene, er du gjerne den vi ser etter:

  • MySQL-database, SQL og bruk at databaseverktøy
  • Docker og Kubernetes, Google Cloud Platform – infrastruktur for drifting av våre tjenester
  • Excel og andre Office-verktøy

 

Hvem er du?

Du er først og fremst veldig god på det du driver med, jobber selvstendig, er engasjert og tar gjerne initiativ. Struktur og målrettet jobbing er viktig i ditt arbeid. Du har gode samarbeidsevner og løser faglige utfordringer alene eller sammen med teamet. Du setter kunden i fokus, og finner nye tilnærminger og løsninger for bedre brukeropplevelser. Det er ønskelig at du har kjennskap og erfaring med noen av teknologiene nevnt over.

 

Dette tilbyr vi:

Hos oss i Proresult får du utviklingsmuligheter og påvirkningskraft, høy grad av frihet og ansvar, og blir med å påvirke våre produkter for fremtiden. Vi ser viktigheten av å være i forkant, og som teknisk kundekonsulent i Proresult får du i stor grad sjansen til å jobbe med moderne teknologier.

Vi har et energisk og uformelt miljø. Balanse mellom jobb og fritid er viktig for oss, vi er opptatt av medarbeidertilfredshet, og heier på mangfold. Vi skaper resultater sammen.

I Førde har vi spektakulær natur i gangavstand fra kontorlokalene, og vi har en

aktiv e-sport-gruppe i bedriften. Vi tilbyr også en god og fleksibel løsning på hjemmekontor.

Dersom du får jobben, vil du kunne være med å forme en stilling der du får bruke dine styrker inn i vårt team med allsidig utviklerkompetanse på de overnevnte områder.

 

Fortsatt ikke overbevist? 

Iselin Stafsnes

Dette sier Iselin Stafsnes, Kundekonsulent og Customer success konsulent i Proresult:

«Jeg liker å jobbe i Proresult, det er kort vei fra forslag til beslutning! Hos oss er det god takhøyde, vi ønsker å spille hverandre gode og samtidig utvikle oss og produktet vårt til å være det beste vi kan tilby kundene våre. Vi jobber tett sammen på tvers av avdelinger, det gjør at en får en unik innsikt i organisasjonen og at det alltid er rom for innspill og forbedringer på stort og smått.

Vi har det veldig kjekt på jobb og håper at akkurat du kan være med å bidra til et engasjerende arbeidsmiljø hos oss».

 

Vil du søke? Ta kontakt med en av disse:

Dan Ørjan Bauge / 970 85 690 / dan@proresult.no

Laila Vilnes Helgheim / 948 34 576 / laila@proresult.no

 

Hva er Proresult?

Proresult leverer egenutviklede programvareløsninger, og kundene er i hovedsak innen bygg- og anleggsbransjen. Våre gjennomprøvde løsninger bidrar til at 1200 bedrifter rundt om i landet får en enklere og smartere arbeidsdag. Vi har over 21 000 daglige brukere.

Vil du vite enda mer om hvem vi er og hva vi leverer?

Besøk oss, og kontakt oss gjerne på Facebook eller Instagram.