Digitalt kundesenter
– Det er viktig for oss at våre kunder får den hjelpen de trenger – når de har behov for det. Dersom dei trenger bistand utenom vanlig åpningstid på kundesenteret vårt, vil de i vårt digitale kundesenter lettere kunne finne ut av ting på egen hånd, sier Dan Ørjan Bauge, teamleder for Support og kundeopplevelse.
På www.support.proresult.no kan våre kunder nå finne en bedre oversikt over ofte stilte spørsmål, brukervideoer og dokumentasjon, systemoppdateringer av Proresult, webinaropptak og ikke minst en egen webinar-kalender som viser planlagte webinarer!
– Det digitale kundesenteret er et stort steg fremover og et ekstra tilbud til våre kunder i forhold til kundeservice. Vi jobber kontinuerlig med å gjøre det enda bedre, og vi er takknemlige for alle innspill vi får, forteller Dan Ørjan entusiastisk!
Vi håper dere vil like det nye kundesenteret, og innspill mottas med takk til support@proresult.no