Ny kundesenter-nettside

Lansering av nytt digitalt kundesenter!

[ultimate_heading main_heading=»Lansering av nytt digitalt kundesenter!» heading_tag=»h1″ alignment=»left»] [/ultimate_heading]
[ultimate_heading main_heading=»Lytter på innspill og forbedrer!» heading_tag=»h4″ alignment=»left»][/ultimate_heading]

Basert på tilbakemeldinger i forrige brukerundersøkelse, har vi  den siste tiden hatt stort fokus på å tilby mer opplæring i form av kurs og webinar.

Vi lanserer derfor nå vårt eget Digitale Kundesenter hvor kunden skal kunne finne den hjelpen en trenger, samt enkelt komme i kontakt med oss via chat, e-post og telefon.

[ultimate_heading main_heading=»Digitalt kundesenter» heading_tag=»h4″ alignment=»left»][/ultimate_heading]

– Det er viktig for oss at våre kunder får den hjelpen de trenger – når de har behov for det. Dersom dei trenger bistand utenom vanlig åpningstid på kundesenteret vårt, vil de i vårt digitale kundesenter lettere kunne finne ut av ting på egen hånd, sier Dan Ørjan Bauge, teamleder for Support og kundeopplevelse.

 

proresult.no/kundesenter kan våre kunder nå finne en bedre oversikt over ofte stilte spørsmål, brukervideoer og dokumentasjon, systemoppdateringer av Proresult, webinaropptak og ikke minst en egen webinar-kalender som viser planlagte webinarer!

 

– Det digitale kundesenteret er et stort steg fremover og et ekstra tilbud til våre kunder i forhold til kundeservice. Vi jobber kontinuerlig med å gjøre det enda bedre, og vi er takknemlige for alle innspill vi får, forteller Dan Ørjan entusiastisk!

 

Vi håper dere vil like det nye kundesenteret, og innspill mottas med takk til support@proresult.no