Et komplett styringssystem for bygg og anlegg
Proresult-systemet består av mange forskjellige funksjonsmoduler. For å gjøre det enklere, har vi satt sammen de mest populære modulene i tre forskjellige produktpakker tilpasset de fleste bedrifter.
Lisensprisene i Proresult er delt i to:
- Det første er lisensprisen for hovedbruker. Dette er en grunnpris, og hver kunde betaler kun for én hovedbruker. Denne er typisk enten daglig leder, eller den som er ansvarlig for kundeforholdet. Hovedbrukeren er alltid administrator.
- Det andre er lisensprisen for hver tilleggsbruker. Hovedbrukeren velger om tilleggsbrukerne skal ha administrator-rettigheter eller ikke.
Lisensprisene i Proresult er delt i to:
- Det første er lisensprisen for hovedbruker. Dette er en grunnpris, og hver kunde betaler kun for én hovedbruker. Denne er typisk enten daglig leder, eller den som er ansvarlig for kundeforholdet. Hovedbrukeren er alltid administrator.
- Det andre er lisensprisen for hver tilleggsbruker. Hovedbrukeren velger om tilleggsbrukerne skal ha administrator-rettigheter eller ikke.
– Unngå rot fra timelister på papir.
Proresult Timeregistrering forenkler arbeidet med fakturering og lønnsutbetaling. Brukeren kan lett velge hvilke timer som skal føres på hvilket prosjekt.
- Registrer timer manuelt, eller med start-stopp-funksjon
- Sjekk føringene mot gjeldende forskrifter og få varsel om avvik.
- Håndter ferie og fravær slik at det ikke belastes kundene
- Få varsel på kveldstid når man glemmer å registrere.
- Legg inn overtid og tillegg
- Avspaseringsbank som kan oppdateres manuelt eller automatisk
- Funksjon for reise- og gangtid
- Egenmeldingskjema
- Maskintimer kan også føres
- Løpende oppdatering mot kalkulert estimat
- Kan kobles endringsmeldinger og underprosjekt
- Mulighet for tostegsgodkjenning
- Rapportsenter med mange ulike rapporter
Ferdigmelding er en funksjon som gjør at de som jobber på et prosjekt kan merke dette som ferdig.
– Planlegg prosjektressursene for maksimal effektivitet.
Ressursplanlegging skal være både enkelt og smart. Programvaremodulen Proresult Planlegger gjør det lett å disponere personale, maskiner og verktøy i prosjektene dine. Slik kommer alt på rett plass til rett tid!
Dette er en av våre mest populære moduler, og gjør det mulig å velge hvem som skal jobbe på hvilket prosjekt med hvilket utstyr. Du velger selv hvor detaljert du vil planlegge.
- Passer for både små og store bedrifter, små og store prosjekter
- Planlegg på dagsnivå, eller uke, måned eller år
- Finn ledig mannskap og utstyr
- Bruk den som tiltakskalender eller fremdriftsplan.
- Dra-og-slipp funksjon gjør den enkel i bruk.
- Integrert med andre Proresult-moduler, og overfører data sømløst
- Kan varsle både interne og eksterne når tiden kommer
- Korrigerer automatisk for turnuser
- Kan knyttes mot estimat i kalkyle
- Få varsel om overlapp
- Personale får varsel om hvilke prosjekter de er satt på
- Kunden kan få varsel når jobben er planlagt
- Faste eller gjentakende jobber kan legges inn
- Mange forskjellige rapporter kan hentes ut
– Rett registrering av løse masser
Noen varer måles ikke i stykk, men i kilo, tonn og liter.
Med denne modulen kan man registrere hvor mye av varen man har transportert, og hvor det ble kjørt til og fra.
Du får dermed riktig sats og pris for massekjøringen, og det er enkelt å ta dette videre til faktureringsgrunnlag.
– Sett opp enkle tilbud og følg dem opp.
På mindre prosjekter trenger man kanskje ikke lage en full kalkulasjon. Med denne modulen kan man lage og sende tilbud til kunder, og se hvordan det går med tilbudene.
Man får status på om tilbudet ble avvist eller akseptert. Ved aksept kan man opprette et prosjekt direkte i tilbudsmodulen.
– Full kontroll på viktig verktøy
Hvor er det kostbare fellesverktøyet? Hvem hadde det sist? Hvordan sørge for at det er på rett sted til rett tid?
- Reserver verktøy frem i tid og på valgt prosjekt
- Utnytt verktøyet bedre på tvers av prosjekter
- Se tilgjengelig verktøy
- Legg inn leiepriser
- Kan kobles mot Planlegger
– Lag fakturavedlegg av all kostnadsinformasjon som samles opp i løpet av prosjektet.
Eksempelvis timeregistrering, kjøring og vareforbruk.
Kan kobles mot regnskap.
Ps: Proresult kan også integreres mot de fleste store regnskapssystemene på markedet.
– Et hotell for for viktige dokumenter i prosjektet ditt
Alle prosjekter – fra enkle serviceoppdrag til totalentrepriser – trenger et sted å lagre dokumenter. Maler, beskrivelser, rutiner, risikovurderinger, tegninger og så videre må bo på et trygt sted. Og de som trenger tilgang, må finne frem.
Med modulen Dokumentsenter i Proresult kan man lagre dokumenter for selskapet eller prosjektet, og enkelt dele disse til rette personer.
- Dra og slipp-funksjon fra e-post
- Melding om oppdateringer og endringer
Forbedringer i versjon 2.0, lansert april 2024
- Nytt grafisk utseende og bedre brukervennlighet.
- Verktøyet for redigering av dokumentene er forbedret.
- Det er lettere å administrere dokumentene på mobil.
- Flytting av dokumenter mellom prosjekter og overordnet er lettere.
- Lesebekreftelsen er forbedret, noe som gjør det lettere å få oversikt. over hvem som har lest de ulike dokumentene.
- Slettede dokumenter er lettere å hente tilbake.
- Bilder og Word-innhold kan limes rett inn i dokumentene.
Modulen passer for administratorer, og danner også rammeverket i HMS/KS-systemet til Proresult.
OBS: Alle priser er i norske kroner eksklusiv mva og gjelder for månedslisenser på bruk av programvaren, med mindre annet er oppgitt. Se også våre generelle vilkår for bruk av systemet.
TIPS: På mobil kan du skrolle sidelengs i tabellen for å sammenligne pakkene.
Frittstående enkeltprodukter
Følgende produkter er ikke avhengig av styringssystemet for å fungere, men dersom du har styringssystemet vil prosjektdata integreres og overføres sømløst.
Kalkulasjon for byggfag
Kalkulasjonsprogram med egne moduler for tømring, muring, maling, støping, grunnarbeid, rigg og drift.
Kalkulasjon gjort enkelt og presist, med gode rapporter og tilbud.
- Pris per bedrift:
- Kr 999
- Pris per tilleggsbruker:
- Kr 219
- Etablering og grunnopplæring:
- Kr 0
Mannskapsliste med Anleggsterminal
Enkel registrering og gode oversiktslister over ansatte. Fungerer via mobil eller HMS-kortleser.
- 1–10 personer
- kr 360
- 11–50 personer
- kr 580
- Over 50 personer
- kr 775
- Månedspris per kortleser
- kr 310
- Innkjøp av fysisk kortleser
- kr 3690
Prisene er månedslisenser per aktivt anlegg eller kortleser.
Elektronisk kjørebok
Registrer kilometerne med elektronisk kjørebok eller timeregistrering.
- 1–4 kjøretøy
- Kr 199
- 5–9 kjøretøy
- Kr 189
- 10–19 kjøretøy
- Kr 179
- 20–49 kjøretøy
- Kr 159
- Over 50 kjøretøy
- Kontakt oss
Prisene gjelder per kjøretøy med installert fysisk enhet for elektronisk kjørebok.
Alternative pakker
HMS og kvalitetsikring
Et levende og oppdatert system for sikring av god helse, miljø, sikkerhet og kvalitet.
Inneholder RUH, SJA, sjekklister, avvikshåndtering, kompetanseregister, dokumentsenter, endringsmelding, malbibliotek og årshjul.
- Pris per bedrift:
- kr 469
- Pris per bruker:
- kr 79
* Dette produktet er inkludert i pakken Tryggere.
HR og personalmappe
Sikker oppbevaring og tilgangskontroll på bedriftens personopplysinger.
- Pris per bedrift:
- kr 229
- Pris per bruker:
- kr 35
* Kan kombineres med Reiseregning og utlegg. Da betaler du kun én bedriftspris.
Ressursplanlegger
Få det meste ut av ressursene du har tilgjengelig. Finn ledig mannskap og utstyr, og planlegg på time-, dag- og ukesnivå.
- Pris per bedrift
- Kr 1039
- Pris per bruker:
- Kr 50
* Dette produktet er inkludert i pakkene Tryggere og Smartere
Reiseregninger og utlegg
Brukervennlige og oversiktlige registreringer av bilag og utlegg.
- Pris per bedrift:
- Kr 229
- Pris per bruker:
- Kr 49
* Dette produktet er inkludert i pakkene Tryggere og Smartere.
Tjenester og bistand
Priser for konsulenthjelp | Pris |
---|---|
Standard timesats for tjenester | 1750,- |
Oppsett av enkle sjekklister | 0,5 timesats |
Oppsett av avanserte sjekklister | 1,0 timesats |
Veiledning i forbindelse med tilsyn | Kr 3000,- inntil 2 timer, overskytende faktureres per påbegynt halvtime |
Årlig gjennomgang av HMS og kvalitetsstyring, inkludert forarbeid og etterarbeid | Kr 3000,- inntil 1 time med kunde, overskytende faktureres per påbegynt halvtime |
Utarbeiding av nye sjekklister og skjema | Faktureres per påbegynt halvtime |
Konvertering av tekstdokumenter til HTML | Faktureres per påbegynt halvtime |
Utarbeiding av nye rutiner | Faktureres per påbegynt halvtime |
Øvrige tjenester og konsulenthjelp | Faktureres per påbegynt halvtime |
Etableringshjelp
Før systemet kan tas fullt i bruk, er det ofte behov for hjelp fra oss med en del manuelt oppsett av data. Kostnader vil tilkomme for eksempelvis oppstartsmøte, logo og profilering i systemet, integrering til regnskap, oppretting og tilpassing av kontoen, import av prosjekter, kundelister og ansattlister, oppsett av dokumenter og sjekklister (for HMS/KS) og enkel opplæring og innføring i selvhjelp.
Pris fra kr. 2500,-
Kurs og opplæring
Priser for kurs og opplæring | Pris | Betingelser |
---|---|---|
Prosjektverktøy: Grunnkurs for administratorer | 5000,- | Maksimalt 5 deltakere |
Prosjektverktøy: Grunnkurs for brukere | 8000,- | Maksimalt 15 deltakere |
HMS/KS: Grunnkurs for administratorer | 5000,- | Maksimalt 5 deltakere |
HMS/KS: Grunnkurs for brukere | 8000,- | Maksimalt 12 deltakere |
Kurs i Kalkulasjon | 3000,- | |
Grunnkurs i øvrige enkeltprodukter | Timebasis | |
Fysisk oppmøte | Reisekostnader | |
Standard timesats for tjenester | 1750,- |