Et komplett styringssystem for bygg og anlegg

Proresult-systemet består av mange forskjellige funksjonsmoduler. For å gjøre det enklere, har vi satt sammen de mest populære modulene i tre forskjellige produktpakker tilpasset de fleste bedrifter. 

Tryggere

– Alt du trenger for effektiv drift, inkludert HMS/KS

Smartere

– Alt du trenger for effektiv drift.

Enklere

– En god startpakke for enkel drift.

Pris per bedrift
help

Lisensprisene i Proresult er delt i to:

  • Det første er lisensprisen for hovedbruker. Dette er en grunnpris, og hver kunde betaler kun for én hovedbruker. Denne er typisk enten daglig leder, eller den som er ansvarlig for kundeforholdet. Hovedbrukeren er alltid administrator.
  • Det andre er lisensprisen for hver tilleggsbruker. Hovedbrukeren velger om tilleggsbrukerne skal ha administrator-rettigheter eller ikke.
Kr 1039
Kr 689
Kr 469
Pris per bruker
help

Lisensprisene i Proresult er delt i to:

  • Det første er lisensprisen for hovedbruker. Dette er en grunnpris, og hver kunde betaler kun for én hovedbruker. Denne er typisk enten daglig leder, eller den som er ansvarlig for kundeforholdet. Hovedbrukeren er alltid administrator.
  • Det andre er lisensprisen for hver tilleggsbruker. Hovedbrukeren velger om tilleggsbrukerne skal ha administrator-rettigheter eller ikke.
Kr 299
Kr 239
Kr 139
Timeregistrering
help
Timeregistrering

– Unngå rot fra timelister på papir.

Proresult Timeregistrering forenkler arbeidet med fakturering og lønnsutbetaling. Brukeren kan lett velge hvilke timer som skal føres på hvilket prosjekt.

  • Registrer timer manuelt, eller med start-stopp-funksjon
  • Sjekk føringene mot gjeldende forskrifter og få varsel om avvik.
  • Håndter ferie og fravær slik at det ikke belastes kundene
  • Få varsel på kveldstid når man glemmer å registrere.
  • Legg inn overtid og tillegg
  • Avspaseringsbank som kan oppdateres manuelt eller automatisk
  • Funksjon for reise- og gangtid
  • Egenmeldingskjema
  • Maskintimer kan også føres
  • Løpende oppdatering mot kalkulert estimat
  • Kan kobles endringsmeldinger og underprosjekt
  • Mulighet for tostegsgodkjenning
  • Rapportsenter med mange ulike rapporter
check_circle_outline
check_circle_outline
check_circle_outline
Bildebank
help
Bildebank

– Et bilde sier mer enn 1000 ord

  • Ta bilder og knytt de opp mot sjekklister eller avvik.
  • Tagg, tegn eller skriv meldinger på bildene.
  • Oversikt over alle bildene i prosjektet.
check_circle_outline
check_circle_outline
check_circle_outline
Prosjektregnskap
help
Prosjektregnskap

– Løpende oversikt over kostnadene

Her kan du legge inn lønnskostnader og andre utgifter, og få et raskt overblikk på hvordan prosjektet går økonomisk.
Proresult kan også integreres mot de fleste store regnskapssystemene på markedet.

check_circle_outline
check_circle_outline
check_circle_outline
Lesetilgang for eksterne
help
Lesetilgang for eksterne

– Gi lesetilgang til dine kunder og byggherrer

Dersom noen utenfor organisasjonen har behov for innsyn i hele eller deler av prosjektet, kan man gi lesetilgang til det man ønsker.
Eksempelvis på disse kan være kunder, byggherrer eller myndigheter

check_circle_outline
check_circle_outline
check_circle_outline
Fravær og avspasering
help
Fravær og avspasering

– Hvor mye har du til gode?

Oversikt over opptjent avspasering.
De med fastlønn kan se hvor mange timer man har til gode.
Etter hver timeføring ser du hvor mye som går inn eller ut av banken.

check_circle_outline
check_circle_outline
check_circle_outline
Internchat
help
Internchat

– Rett beskjed til den det gjelder

Send meldinger via Proresult-systemet, til en eller flere av deltakerne i prosjektet.
Eksempelvis viktige beskjeder som angår alle deltagerne, eller meldinger om ting som mangler.

check_circle_outline
check_circle_outline
check_circle_outline
Rapportsenter
help
Rapportsenter

Dette er en funksjon som gir ut forskjellige rapporter fra innholdet som brukeren har lagt inn.

Det blir flere og flere rapporter å få ut, til mer du bruker systemet.

check_circle_outline
check_circle_outline
check_circle_outline
Ekstraarbeid
help
Ekstraarbeid

– Hvem skal faktureres for overtiden?

Ekstraarbeid er en funksjon som er valgfri å bruke. Brukeren kan selv aktivere den i timeregistreringsmodulen.

Slik kan man skille mellom vanlig overtid og ekstrarbeid som skal faktureres til byggherre eller oppdragsgiver.

check_circle_outline
check_circle_outline
check_circle_outline
Ferdigmelding
help
Ferdigmelding

Ferdigmelding er en funksjon som gjør at de som jobber på et prosjekt kan merke dette som ferdig.

check_circle_outline
check_circle_outline
check_circle_outline
Fakturering
help
Fakturering

– For de som vil fakturere selv

Dette er en enkel fakturamodul for de som ikke ønsker å bruke regnskapsfører eller eget regnskapssystem.
Modulen støtter EHF (Elektronisk handelsformat) og kan knyttes til inkasso.

Ps: Proresult kan også integreres mot de fleste store regnskapssystemene på markedet.

check_circle_outline
check_circle_outline
check_circle_outline
Ressursplanlegger
help
Ressursplanlegger

– Planlegg prosjektressursene for maksimal effektivitet.

Ressursplanlegging skal være både enkelt og smart. Programvaremodulen Proresult Planlegger gjør det lett å disponere personale, maskiner og verktøy i prosjektene dine. Slik kommer alt på rett plass til rett tid!

Dette er en av våre mest populære moduler, og gjør det mulig å velge hvem som skal jobbe på hvilket prosjekt med hvilket utstyr. Du velger selv hvor detaljert du vil planlegge.

  • Passer for både små og store bedrifter, små og store prosjekter
  • Planlegg på dagsnivå, eller uke, måned eller år
  • Finn ledig mannskap og utstyr
  • Bruk den som tiltakskalender eller fremdriftsplan.
  • Dra-og-slipp funksjon gjør den enkel i bruk.
  • Integrert med andre Proresult-moduler, og overfører data sømløst
  • Kan varsle både interne og eksterne når tiden kommer
  • Korrigerer automatisk for turnuser
  • Kan knyttes mot estimat i kalkyle
  • Få varsel om overlapp
  • Personale får varsel om hvilke prosjekter de er satt på
  • Kunden kan få varsel når jobben er planlagt
  • Faste eller gjentakende jobber kan legges inn
  • Mange forskjellige rapporter kan hentes ut
check_circle_outline
check_circle_outline
highlight_off
Maskinregister
help
Maskinregister

– Hvilken maskin skal hvor?

Et register over hvilke maskiner og kjøretøy man har tilgjengelig.
Kobling til andre moduler eksempelvis Planlegger, Kjøreseddel, Timeregistrering, Kontroll og Service.

check_circle_outline
check_circle_outline
highlight_off
Massekjøring
help
Massekjøring

– Rett registrering av løse masser

Noen varer måles ikke i stykk, men i kilo, tonn og liter.

Med denne modulen kan man registrere hvor mye av varen man har transportert, og hvor det ble kjørt til og fra.

Du får dermed riktig sats og pris for massekjøringen, og det er enkelt å ta dette videre til faktureringsgrunnlag.

check_circle_outline
check_circle_outline
highlight_off
Vareuttak
help
Vareuttak

– Orden på vareforbruket

Med denne funksjonen kan man registrere vareforbruket i løpet av prosjektet. Dersom man kjøper inn ekstra, kan det registreres manuelt.
Løpende oppdatering på lagerstatusen
Varsel når nye varer må bestilles
Enkel funksjon for varetelling

check_circle_outline
check_circle_outline
highlight_off
Reiseregning og utlegg
help
Reiseregning og utlegg

– God oversikt gir korrekte lønnsutbetalinger.

  • Oppdatert med statens satser.
  • Fotografer eller last opp kvitteringer direkte i appen
  • Diett og overnatting beregnes automatisk
  • Kan kobles mot prosjekt
check_circle_outline
check_circle_outline
highlight_off
Oppgavestyring
help
Oppgavestyring

– Husk de små jobbene
 
Har du en oppgave, kan du velge på hvem som skal gjøre den og når, og få varsel om det er gjentagende.
Kan også kobles mot HMS-årshjulet.

Eksempelvis vernerunder og renhold.

check_circle_outline
check_circle_outline
highlight_off
Lage og sende tilbud
help
Lage og sende tilbud

– Sett opp enkle tilbud og følg dem opp.

På mindre prosjekter trenger man kanskje ikke lage en full kalkulasjon. Med denne modulen kan man lage og sende tilbud til kunder, og se hvordan det går med tilbudene.
Man får status på om tilbudet ble avvist eller akseptert. Ved aksept kan man opprette et prosjekt direkte i tilbudsmodulen.

check_circle_outline
check_circle_outline
highlight_off
Verktøyoversikt
help
Verktøyoversikt

– Full kontroll på viktig verktøy

Hvor er det kostbare fellesverktøyet? Hvem hadde det sist? Hvordan sørge for at det er på rett sted til rett tid?

  • Reserver verktøy frem i tid og på valgt prosjekt
  • Utnytt verktøyet bedre på tvers av prosjekter
  • Se tilgjengelig verktøy
  • Legg inn leiepriser
  • Kan kobles mot Planlegger
check_circle_outline
check_circle_outline
highlight_off
Kontroll og service
help
Kontroll og service

– Få varsel når noe må gjøres.

Oversikt over planlagte kontroller, servicer, kontrakter, gangtider, leasingavtaler og lignende.

Koblet mot andre moduler, eksempelvis Maskiner og Verktøyoversikt.

check_circle_outline
check_circle_outline
highlight_off
Intern transport
help
Intern transport

– God flyt av egne varer

Dersom du trenger varer fra eget lager, gir denne modulen oversikt over henting og levering av disse.

Bompenger og ferjekostnader kan også legges inn.

Eksempelvis kan arbeiderne bestille varer via denne modulen og få de levert til rett sted.

check_circle_outline
check_circle_outline
highlight_off
Lønns- og fakturagrunnlag
help
Lønns- og fakturagrunnlag

– Lag fakturavedlegg av all kostnadsinformasjon som samles opp i løpet av prosjektet.

Eksempelvis timeregistrering, kjøring og vareforbruk.

Kan kobles mot regnskap.

Ps: Proresult kan også integreres mot de fleste store regnskapssystemene på markedet.

check_circle_outline
check_circle_outline
highlight_off
RUH og avvikshåndtering
help
RUH og avvikshåndtering

– Alle avvik kan bli god læring

Jobber man godt med avvik og RUH (rapport over uønskede hendelser), vil man forbedre både sikkerheten og kvaliteten.
Eksempelvis gir Proresult sin løsning deg mulighet til å dokumentere avvik med bilder og knytte avvik mot leverandører.

check_circle_outline
highlight_off
highlight_off
SJA (Sikker jobb-analyse)
help
SJA (Sikker jobb-analyse)

– Risikovurdering gjort enkelt

SJA er en metode for å vurdere risikoer og konsekvenser før man starter jobben.
Med denne modulen kan du gjøre SJA ute på arbeidsplassen.
Deltakerne kan signere enten i appen eller med fingertuppen på skjermen.

check_circle_outline
highlight_off
highlight_off
Sjekklister
help
Sjekklister

– Har sjekklistene i lomma

Lag egne maler for sjekklister, eller bruk våre, som er oppdatert i henhold til regelverk.
Man kan legge inn bilder og registere avvik direkte i sjekklistene.

check_circle_outline
highlight_off
highlight_off
Endringsmelding
help
Endringsmelding

– Varsel om endring uten ugrunnet opphold.

Dersom kunden ber om endringer eller ekstraarbeid utenfor avtalen, kan dette sendes direkte til kunden, eller signeres på skjermen med fingertuppen.

check_circle_outline
highlight_off
highlight_off
Årshjul for HMS/KS
help
Årshjul for HMS/KS

– Få varsel om viktige milepæler

Med denne modulen sørger du for en systematisk tilnærming til HMS/KS-arbeidet gjennom året.
Legg inn oppgaver med gjentaking, og de involverte får varsel når det er på tide å gjøre noe.

check_circle_outline
highlight_off
highlight_off
Malbibliotek
help
Malbibliotek

– Ferdige maler på sikkerhet og kvalitet

I Proresult sin HMS/KS-modul finner du tre ulike malbibliotek. Disse hører til Sjekklister, Dokumenter eller SJA (sikker jobb analyse).

Når du har valgt malene du ønsker til din bedrift, kan du tilpasse disse til din bedrift om nødvendig.

check_circle_outline
highlight_off
highlight_off
Kompetanseregister
help
Kompetanseregister

 – Hvem kan hva?

Denne modulen gir oversikt på ansattes utdanninger, sertifikater, kurs og løyver.

  • Søk etter gitt kompetanse
  • Varsel dersom noe må oppdateres
  • Opplasting av bevis
  • Rapporter til eksempelvis anbud

 

check_circle_outline
highlight_off
highlight_off
Dokumentsenter
help
Dokumentsenter

– Et hotell for for viktige dokumenter i prosjektet ditt

Alle prosjekter – fra enkle serviceoppdrag til totalentrepriser – trenger et sted å lagre dokumenter. Maler, beskrivelser, rutiner, risikovurderinger, tegninger og så videre må bo på et trygt sted. Og de som trenger tilgang, må finne frem. 

Med modulen Dokumentsenter i Proresult kan man lagre dokumenter for selskapet eller prosjektet, og enkelt dele disse til rette personer.

  • Dra og slipp-funksjon fra e-post
  • Melding om oppdateringer og endringer

Forbedringer i versjon 2.0, lansert april 2024

  • Nytt grafisk utseende og bedre brukervennlighet.
  • Verktøyet for redigering av dokumentene er forbedret.
  • Det er lettere å administrere dokumentene på mobil.
  • Flytting av dokumenter mellom prosjekter og overordnet er lettere.
  • Lesebekreftelsen er forbedret, noe som gjør det lettere å få oversikt. over hvem som har lest de ulike dokumentene.
  • Slettede dokumenter er lettere å hente tilbake.
  • Bilder og Word-innhold kan limes rett inn i dokumentene.

Modulen passer for administratorer, og danner også rammeverket i HMS/KS-systemet til Proresult.

check_circle_outline
highlight_off
highlight_off
HR og personalmappe
35,-
35,-
35,-
Brøyting og rodeliste
62,-
62,-
62,-

OBS: Alle priser er i norske kroner eksklusiv mva og gjelder for månedslisenser på bruk av programvaren, med mindre annet er oppgitt. Se også våre generelle vilkår for bruk av systemet. 

TIPS: På mobil kan du skrolle sidelengs i tabellen for å sammenligne pakkene.

Frittstående enkeltprodukter

Følgende produkter er ikke avhengig av styringssystemet for å fungere, men dersom du har styringssystemet vil prosjektdata integreres og overføres sømløst.

Kalkulasjon for byggfag

Kalkulasjonsprogram med egne moduler for tømring, muring, maling, støping, grunnarbeid, rigg og drift.

Kalkulasjon gjort enkelt og presist, med gode rapporter og tilbud.

  1. Pris per bedrift:
  2. Kr 999
  1. Pris per tilleggsbruker:
  2. Kr 219
  1. Etablering og grunnopplæring:
  2. Kr 0

 

Mannskapsliste med Anleggsterminal

Enkel registrering og gode oversiktslister over ansatte. Fungerer via mobil eller HMS-kortleser.

  1. 1–10 personer
  2. kr 360
  1. 11–50 personer
  2. kr 580
  1. Over 50 personer
  2. kr 775
  1. Månedspris per kortleser
  2. kr 310
  1. Innkjøp av fysisk kortleser
  2. kr 3690

Prisene er månedslisenser per aktivt anlegg eller kortleser.

Elektronisk kjørebok

Registrer kilometerne med elektronisk kjørebok eller timeregistrering.

  1. 1–4 kjøretøy
  2. Kr 199
  1. 5–9 kjøretøy
  2. Kr 189
  1. 10–19 kjøretøy
  2. Kr 179
  1. 20–49 kjøretøy
  2. Kr 159
  1. Over 50 kjøretøy
  2. Kontakt oss

Prisene gjelder per kjøretøy med installert fysisk enhet for elektronisk kjørebok.

Alternative pakker

Ønsker du ikke hele styringssystemet, tilbyr vi utvalgte prosjektverktøy som enkeltprodukter. Du beholder likevel muligheten til å oppgradere til hele systemet senere, der prosjektdata vil integreres og overføres sømløst.

HMS og kvalitetsikring

Et levende og oppdatert system for sikring av god helse, miljø, sikkerhet og kvalitet.

Inneholder RUH, SJA, sjekklister, avvikshåndtering, kompetanseregister, dokumentsenter, endringsmelding, malbibliotek og årshjul.

  • Pris per bedrift:
  • kr 469
  • Pris per bruker:
  • kr 79

* Dette produktet er inkludert i pakken Tryggere.

HR og personalmappe

Sikker oppbevaring og tilgangskontroll på bedriftens personopplysinger.

  • Pris per bedrift:
  • kr 229
  • Pris per bruker:
  • kr 35

* Kan kombineres med Reiseregning og utlegg. Da betaler du kun én bedriftspris.

Ressursplanlegger

Få det meste ut av ressursene du har tilgjengelig. Finn ledig mannskap og utstyr, og planlegg på time-, dag- og ukesnivå.

  • Pris per bedrift
  • Kr 1039
  • Pris per bruker:
  • Kr 50

* Dette produktet er inkludert i pakkene Tryggere og Smartere

Reiseregninger og utlegg

Brukervennlige og oversiktlige registreringer av bilag og utlegg.

  • Pris per bedrift:
  • Kr 229
  • Pris per bruker:
  • Kr 49

* Dette produktet er inkludert i pakkene Tryggere og Smartere.

Tjenester og bistand

Priser for konsulenthjelp Pris
Standard timesats for tjenester 1750,-
Oppsett av enkle sjekklister 0,5 timesats
Oppsett av avanserte sjekklister 1,0 timesats
Veiledning i forbindelse med tilsyn Kr 3000,- inntil 2 timer,
overskytende faktureres per påbegynt halvtime
Årlig gjennomgang av HMS og kvalitetsstyring, inkludert forarbeid og etterarbeid Kr 3000,- inntil 1 time med kunde,
overskytende faktureres per påbegynt halvtime
Utarbeiding av nye sjekklister og skjema Faktureres per påbegynt halvtime
Konvertering av tekstdokumenter til HTML Faktureres per påbegynt halvtime
Utarbeiding av nye rutiner Faktureres per påbegynt halvtime
Øvrige tjenester og konsulenthjelp Faktureres per påbegynt halvtime

Etableringshjelp

Før systemet kan tas fullt i bruk, er det ofte behov for hjelp fra oss med en del manuelt oppsett av data. Kostnader vil tilkomme for eksempelvis oppstartsmøte, logo og profilering i systemet, integrering til regnskap, oppretting og tilpassing av kontoen, import av prosjekter, kundelister og ansattlister, oppsett av dokumenter og sjekklister (for HMS/KS) og enkel opplæring og innføring i selvhjelp.

Pris fra kr. 2500,-

Kurs og opplæring

Priser for kurs og opplæring Pris Betingelser
Prosjektverktøy: Grunnkurs for administratorer 5000,- Maksimalt 5 deltakere
Prosjektverktøy: Grunnkurs for brukere 8000,- Maksimalt 15 deltakere
HMS/KS: Grunnkurs for administratorer 5000,- Maksimalt 5 deltakere
HMS/KS: Grunnkurs for brukere 8000,- Maksimalt 12 deltakere
Kurs i Kalkulasjon 3000,-  
Grunnkurs i øvrige enkeltprodukter Timebasis  
Fysisk oppmøte Reisekostnader  
Standard timesats for tjenester 1750,-