Unngå misforståelser  – slik kontakter du  alle i byggeprosjektet

 

Med internchat i Proresult kan du sende beskjeder til alle, raskt og enkelt.

 

God internkommunikasjon er avgjørende for flyt og kvalitet i arbeidet.

I mange bedrifter går det fortsatt mye tid på telefoner og SMS. Men da er du plutselig avhengig av at meldingen blir videreformidlet, og før du får sukk for deg, har den tatt en runde gjennom fem ansatte og endt opp som noe helt annet.

Når alle får samme beskjed, minimerer du risikoen for misforståelser og sikrer bedre dokumentasjon og kvalitet i arbeidet.

 

Misforståelse kan bli dyre

Derfor finnes chatten i Proresult.

En enkel, men nyttig funksjon som gjør det mulig å sende meldinger direkte til én eller flere i appen. Det kan være en rask beskjed om et oppmøtested, en påminnelse om en oppgave eller informasjon som gjelder hele teamet.

Du slipper mellomledd, du slipper misforståelser, og du slipper spørsmål av typen “hvor sto det”?

 

Mange spørsmål om chat

protips-hs

Iselin Stafsnes er leder for support og kundeopplevelse hos oss. Vi spurte henne hvilke tilbakemeldinger hun får fra bedriftene som bruker chaten aktivt:

– Det er ikke så ofte vi hører fra kundene når ting fungerer - men de gir tydelig beskjed dersom noe svikter. Chaten får vi nesten aldri spørsmål om. Det betyr én av to ting: Enten bruker de den ikke, eller så fungerer den akkurat som den skal. Jeg mistenker en god blanding, men tror flere hadde hatt nytte av å vite at den finnes!

 

Slik gjør du

Internchaten finner du i kommunikasjonsmodulen til Proresult. Iselin minner om at dersom funksjonen ikke er synlig i systemet, må den aktiveres av i admin-delen av Proresult.

– Det er nok flere som er kjent med SMS-funksjonen i Proresult, men fordelen med internchaten er at brukerne kan svare på meldingene. I tillegg unngår du SMS-avgiften.

Husk å tillate at Proresult-appen kan varsle. Dette ligger under innstillingene for appen hos både Iphone og Android.

(Illustrasjonsbildet øverst er AI-generert)