Ofte stilte spørsmål - Arbeidere
Kan jeg slette arbeidere?
Nei, det er ikke en funksjon for å slette arbeidere. Løsning er å “Deaktivere” arbeideren.
Hva gjør eg om eg vil aktivere en arbeider som er deaktivert?
Da velger du listen over deaktiverte arbeidere, og her kan du velge å “Aktivere” arbeideren.
Hvor endrer jeg ansattnummer på en arbeider?
Dette må gjøres av Proresult - send e-post til support@proresult.no så ordner vi dette.
Hva gjør jeg om det ikke ligger inne nummer eller e-post på den ansatte jeg skal sende innlogging til?
Dette kan legges inn under arbeideren under “Admin arbeidere” og den valgte arbeideren.
Kan jeg sende innlogging til et utenlands nummer?
Ja, så lenge det ligger inne rett nummer med rett landskode skal dette gå fint.
Hva gjør jeg om det ikke ligger inne nummer eller e-post på den ansatte jeg skal sende innlogging til?
Kan jeg sende innlogging til et utenlands nummer?
Ja, så lenge det ligger inne rett nummer med rett landskode skal dette gå fint.
Hvor ofte må jeg identifisere meg med to-faktor på nytt på samme enhet?
Etter 90 dager må du uansett bekrefte på nytt. Dersom du ikke er aktiv på 30 dager blir du utlogget automatisk.
Hva hvis jeg bruker en delt enhet og ikke ønsker at systemet skal huske meg?
Pass på å logge av! Klikk konto-ikon oppe til høyre og Logg av.
Jeg har glemt passordet og fått engangskode på SMS. Må jeg da likevel også få tilsendt to-faktor-kode?
Nei, engangskode utgjør autentisering på linje to-faktor-kode. Dette gjør i praksis at det er mulig å be om kode å logge seg på kun ved hjelp av koden du får på SMS. SMS kan altså autentisere brukeren alene uten ekstra steg. SMS regnes som en sterkere autentisering enn passord/epost.