Gå til innhold
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Hvordan fylle ut sjekkliste i App

Her vil vi forklare steg for steg hvordan du fyller ut sjekkliste i app delen.

Generelt

Første steg når du åpner appen vår er å velge et prosjekt du skal fylle ut en sjekkliste på.

Etter at du har valgt prosjekt blar du deg ned i menyen for å finne “Sjekklister”. Velg “Sjekklister” og du får opp en ny meny der du kan velge mellom “Fyll ut ny sjekkliste", "Under arbeid og "Arkiv

Når du har valgt “Fyll ut ny sjekkliste” får du opp de tildelte sjekklistene på prosjektet.

 

Om du ikke finner rett sjekkliste, eller ønsker å bruke en annen sjekkliste som firmaet har, er det en funksjon som lar deg velge bland alle sjekklistene til firmaet.

Funksjonen ligger oppe til høyre og heter “Vis alle” - når denne blir huket på får du opp alle sjekklister som er tilgjengelige i firmaet og som du kan velge.

I menyen under “Sjekklister” vil du også kunne se en funksjon for “Arkiv”. Her vil de tidligere utfylte sjekklistene ligge som historikk. Om det er påbegynte sjekklister som ikke er utfylt vil de også legge seg i menyen som “Under arbeid” - da kan en annen arbeider fylle ut og fullføre sjekklisten om ønskelig.

 

Når du har valgt sjekklisten du ønsker å fylle ut er det bare å huke av på de forskjellige sjekkpunktene. Merk at det kan være forskjellige svaralternativer i samme sjekkliste og i ulike sjekklister.

Her vil det kanskje også være sjekklister som er laget av firmaet som er spesielt tilpasset et spesifikt prosjekt eller en spesifikk jobb som firmaet har.

Eksempel på en ferdig utfylt sjekkliste:

Her er det lagt til en kommentar under “Merknad”

 

Du kan ta ut en PDF av sjekklisten når den er ferdig utfylt og sendt inn.

Ferdig utfylt sjekkliste vil legge seg i admin og under “Arkiv”.