Brøyting eldre versjon - registrering i appen
I denne artikkelen kan du lese mer om hvordan du registrerer i appen, når en bruker den eldre versjonen av modulen.
Oversikt i sjåførens App

Registrering i sjåførens App
Klokkeslett må så registreres. En kan og registrere etter medgått tid, men dette må da først registreres på roden i Admin.
Redigering av registrert brøyting
Spørsmål og svar
Spørsmål |
Svar |
---|---|
Hvordan oppretter jeg en brøyterode? |
Dette gjør du i "Admin", gå videre til modulen "Brøyting" - "Admin Brøyting" og velg "ny rode". |
Hvordan legge til ulike adresser i de ulike rodene? |
Dette kan gjøres i "Admin" hvor en legger til nye roder. Velg den roden du vil redigere. |
Kan jeg velge om kunden skal faktureres etter en viss sum pr gang, eller etter medgått tid? |
Ja, ja dette kan gjøres i "Admin" hvor en legger til nye roder. Velg "Legg til timeteller" på den adressen det gjelder. |
Kan jeg i ettertid redigere registreringene mine? |
Ja, dette kan gjøres under "Min Side" og videre "Vareuttak". Her finner du oversikt over dine registreringer, og rediger ved å trykke på blyant-ikonet til høyre. |
Kan en hente ut rapporter for utført brøyting? |
Ja, dette gjøres under "Admin" - "Rapport Brøyting". Her kan en bruke Rapportgeneratoren til å velge det utplukket du måtte ønske. |
Kan en bruke Proresult til å fakturere kunden for brøyting en har utført? |
Dette kan gjøres ved å gå til "Fakturering" - "Ufakturert". Velg så den adressen du ønsker å fakturere og videre "Lag fakturavedlegg". |