Et stort flertall av kundene sier at Proresult sine prosjektverktøy var utslagsgivende for at de valgte dette systemet.
Vi har blant annet spurt kundene hvilke faktorer som var utslagsgivende for deres valg:
Et stort flertall, nesten 50% av kundene, sier at selve programvaren var utslagsgivende for at de valgte Proresult som styringssystem.
Anbefalinger fra andre, og prisnivået på produktene, fikk begge 27,8 prosent av besvarelsene. Integrasjoner til regnskapssystemer kom også høyt opp, med 22,6 prosent.
Her skal det nevnes at det var mulig å velge mer enn enn faktor. (I snitt har brukerne valgt 1,9 faktorer hver)
89,5 prosent av brukerne sier de er fornøyde med Proresult sine produkter i en eller annen grad.
–Vi tar med oss disse svarene og nyttige innspillene fra våre kunder i videre utvikling av systemet, sier utviklingssjef Andreas Haug.
Det kom inn til sammen 125 svar. Av disse svarer 55% at de jobber innen byggebransjen, 38 % innen anleggsbransjen, og 28 % i øvrige bransjer. Her skal det for ordens skyld presiseres at det var mulig å velge mer enn én kategori.
Proresult takker alle som bidro til undersøkelsen.
PS: Brukerstøtte er ikke en spesielt utslagsgivende faktor for valg av Proresult som styringssystem, men derimot er de som trenger brukerstøtte meget fornøyde.
Vi kan nå smykke oss med en av de tre anerkjente miljøsertifiseringene i Norge. Men hva vil det si å bli sertifisert, og vil Proresult-kunder merke noe forskjell?